Chille Torres Del Paine, Puerto Natales - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Leonie-en-Rob - WaarBenJij.nu Chille Torres Del Paine, Puerto Natales - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Leonie-en-Rob - WaarBenJij.nu

Chille Torres Del Paine, Puerto Natales

Door: Rob

23 December 2015 | Chili, Puerto Natales

al weer een aantal dagen geleden dat we een reisverslag hebben geplaatst, inmiddels al heel veel gezien maar ook niet aan toe gekomen om daar een verslag van te plaatsen hier op dit blog.

we leven van dag tot dag en zo verloopt onze planning nu ook, vanuit Puerto Madryn zijn we met de bus eerst lekker rustig doorgereden naar het zuiden. waarna in de laatste bus onder begeleiding van bijna 5 uur rumba muziek verder gegaan naar Ushuaia. hier hebben we de gletcher en de omgeving gezien. in Ushuaia hebben we meegemaakt dat de argentijnse peso in elkaar gezakt is. voor ons in het vervolg van de reis gunstig al hadden we ook net een hoop contante gewisseld.

vanuit Ushuaia zijn we met de bus verder gegaan naar Chili, Punta Arena's hier hebben we rustig aan gegedaan en een paar dagen rust genomen. ook hebben we daar de nieuwe starwars film in de bioscoop gezien in 3d !

gisteren zijn we aangekomen met de bus in Puerto Natales, hier hebben we onze vervolgreis in orde gemaakt.
komende paar dagen wordt het voor ons radiostilte, we gaan de W-Trail lopen van Torres de Paine. veel mooie foto's hiervan staan op google ;)
we hebben er zin in, het wordt een tocht van ruim 5 dagen waarbij we in een tent zullen overnachten. alle kampeerspullen als matje brander tent en slaapzakken hebben we gehuurd hier in de buurt.
we gaan het meemaken, het wordt weer een trip vol met indrukken en een prachtig landschap. Argentinië was mooi maar Chili is ook zeker een land wat de moeite waard is om te bezoeken.

vanuit hier willen we iedereen alvast een fijne feestdagen toewensen, wij zullen onze kerst vieren onder de sterrenhemel met het genot van een biertje en een wijntje. geniet er allemaal van in Nederland en het volgende verslag over de trip volgt.

Groetjes

Rob en Leonie

• 23 December 2015 - 08:08

Joost:

Hoi Rob en Leonie,
    Ook vanuit een nat en warm de Nederland best wensen voor het komende jaar.
    Heb persoonlijk mooie herinneringen aan dit gebied.
    Enjoy

Joost